Perna pentru desteptator

9 Apr

Am vrut să petrec cu Iarina noaptea de dinaintea picnicului despărţirii noastre. A fost surprinsă când i-am apărut pe vizor, căci îi dădusem nenumărate asigurări că în acea noapte nu ne puteam vedea, că eram ocupat cu o porcărie de proiect de serviciu. A apărut surprinsă şi bucuroasă, când mi-a deschis adusese şi avea deja o pernă în semn că vrea să ne suim în pat imediat şi să ne drăgălăşim.

Am nădăjduit din nou că iubita mea nu-i falsă. Sigur, a contat mult că pe timpul nopţii nu m-a lăsat din îmbrăţişare decât ca să-şi sufle o dată nasul, dar cel mai aprig mi-a dat speranţă reacţia ei când am ţipat la ea fiindcă îşi adusese în pat ceasul deşteptător; îi fusese teamă să nu piardă prima zi de muncă, ea spunea că în braţele mele se topea şi nu mai ştia ce avea de făcut. Deşteptătorul a zbârnâit supărător, atunci eu am avut o izbucnire şi am certat-o că l-a adus cu noi în pat; Iarina mi-a cerut imediat iertare şi a vârât ceasul sub pernă, a declarat că mai vrea neapărat cinci minute – sau zece – la mine în braţe, ceasul va mai suna, cu siguranţă, dar va avea ea grijă să-l înăbușe. Încă cinci sau zece minute cu mine, mi-a cerut.

Am încuviinţat şi mi-am lipit nasul de fruntea ei. M-a strâns şi ea tare de tot, a încremenit aşa, apoi s-a retras un pic strigând că se sufocă, strigând că mă iubeşte mult, dar nu poate respira în pieptul meu, şi să îi îngădui să se răsucească pe stânga, după care, imediat, să o îmbrăţişez din nou şi să o ţin aşa până se întâmplă ceva, bunăoară până sună telefonul.

Asta s-a întâmplat imediat.

Lasă un răspuns

