Ucigasul de surprize

16 Mar

Mai intai am visat scena pervazului. In vis, fusesem obligat sa ies pe geam si sa incerc sa ma tupilez pe pervaz, indaratul jaluzelelor, fiindca apartamentul meu era perchezitionat de o maimuta.

Au trecut saptamani in lumea reala, lucida, saptamani in care m-am prefacut ca-mi urmez viata cu interes, dar adevarul era ca asteptam cu nerabdare sa visez continuarea.

Am simtit ca in sfarsit se intampla, atunci cand am adormit si am aparut intr-un metrou gol. Cumva, am fost sigur ca in acest al doilea vis eram acelasi personaj ca in primul. Am calatorit in vis cu trenul gol pana la capat, dar la statia la care m-am dat jos am fost atacat de un robot de paza al metroului. A incercat sa ma stranga de gat.

M-am trezit si am incercat sa-mi ofer singur explicatii: de ce m-ar ataca un urangutan si un robot? Apoi, eu cel mai adesea visez aglomeratii – de ce nu sunt oameni in metroul din acest vis? Eventual: cine sunt eu?

Si, offf, mi-am raspuns.

In prezent, m-am hotarat sa spulber suspansul de deasupra povestirii care urmeaza sa-mi apara: este cu o profesoara de limba franceza, moarta, in cautarea unui matematician in stare s-o ajute sa deschida o importanta servieta cu cifru. Dar doamna zombi se exprima tot mai greu dupa deces, asa ca ia pe langa ea o maimuta, ca asistent. Maimuta insa vorbeste din ce in ce mai bine.

2 răspunsuri to “Ucigasul de surprize”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Andrei Gaceff despre geneza povestirii "Ceva scris de verişoara Ina", contribuţia sa la antologia "Zombii. Cartea morţilor-vii" | Revista de suspans blog - 16 Martie 2013

    […] Text preluat cu acordul autorului de pe blogul său. […]

  2. Zombii și creatorii lor (I) | Biblioteca Babel - 17 Martie 2013

    […] m-am hotărât să spulber suspansul de deasupra povestirii care urmează să-mi apară: este cu o profesoară de limba franceză, moartă, în căutarea unui matematician în stare s-o ajute să deschidă o importantă servietă cu cifru. Dar doamna zombi se exprimă tot mai greu după deces, aşa că ia pe lângă ea o maimuţă, ca asistent. Maimuţa însă vorbeşte din ce în ce mai bine. (Restul, pe blogul autorului). […]

Lasă un răspuns

