Secrete Valencia – primer disparo a puerta

15 Feb

Imi trebuia atat de mult calatoria asta, sa fiu dus undeva la cald in februarie, incat am ajuns in stare sa-mi rezerv bilet la doua companii de transport aerian, ca sa fiu sigur. Ce-i drept, am avut inca un motiv pentru aceasta dublare, dar nu suna bine si nu-l pomenesc.

Am mers la Valencia. Intentionam sa mananc paella, nu incape indoiala ca asta am avut in plan, numai ca n-am mai apucat – imi terminam in fiecare zi plimbarile dupa ora 16, cand se mai vindeau doar chiftele si cartofi pai. Seara nu prea mai ieseam, sau daca totusi ieseam, era din nou prea tarziu pentru paella.

Valencia incearca sa fie moderna si Modernista. Reuseste pe din afara. In miezul ei si fara haine, Valencia cred ca este destul de nesofisticata.

Regret ca nu am cumparat carticica Mariei Jesus Nunez – Hombrecito. Poate o s-o uit, si mi-ar parea foarte rau.

La intoarcere am admirat cu sinceritate o stewardesa, dar la stewardese nu se poate cu adevarat atenta, intrucat sunt foarte capricioase si pretentioase, iar eu nu tin sa le dezamagesc, sa ne prabusim impreuna.

Lasă un răspuns

