Bucăţică de peşte

18 Aug

Cand ma rasucesc putin ca sa gandesc mai bine, zaresc cu mine in tomberon plicul unei scrisori din Guineea-Bissau; imi atrage atentia timbrul, fiindca este unul care stiu ca ii lipseste lui Raul: Monodactylus Sebae, ictiofauna africana, Correios Republica da Guine-Bissau, 1983, ar merita sa folosesc putin din apa ramasa ca sa il dezlipesc, chiar asta fac, ma umezesc bine, apoi ma dau pe langa timbru in sensul solzilor mei, la naiba ce de apa suge timbrul asta!, trebuie sa ma umezesc de trei ori la rand ca sa il dau jos de pe plic, apoi ce lipiciuri incapatanate sunt produse in unele state de mai mic renume, si oare cine din blocul asta primeste corespondenta din Guineea-Bissau?

Pentru a-l transporta pana la etajul opt, imi voi lipi timbrul de corp, iar o latura a sa o voi strecura la branhia mea stanga, ca sa-l fixez mai bine.

Blocul este mai uscat decat il tineam eu minte.

Lasă un răspuns

