Despre otrava

17 Aug

Despre ce s-a petrecut in SF-ul nostru, recent dar si mai demult, am gasit total intamplator in povestirea Otrava un pasaj aproape perfect, care si reda romantat problema, si o si critica, o ataca:

De cand Hugo se juca impreuna cu mine, sora-mea venea tot timpul cu noi si voia sa-i fie partenera. La popice eu ii bateam pe amandoi, dar la jocul cu mingea nu stiu cum facea Hugo de castiga mereu. Sora-mea il lauda intruna si eu m-am prins ca dorea sa si-l faca logodnic, era cazul sa-i spun mamei ca sa-i dea vreo doua, numai ca nu stiam cum sa-i povestesc, la urma urmei nu faceau nimic rau. Hugo radea de ea, dar pe ascuns, si in momentele alea imi venea sa-l imbratisez, dar asta se intampla intotdeauna cand ne jucam si treaba era sa castigi sau sa pierzi, nici pomeneala de imbratisari.

De ce sa dezvolt mai mult subiectul asta?

Un răspuns to “Despre otrava”

  1. http://goanalyze.info/brasil247.com 31 Mai 2017 la 20:15 #

    Nydelige lykter du har laget. Jeg har tre stykker stående til frysing ute jeg også. Skal bli spennende å se hvordan de blir da det var litt vanskelig å få pynten til å sitte der jeg vill ha den.

Lasă un răspuns

