Cumparati creaturi

16 Aug

Ce noroc! Am dat peste sectiunea pentru animale a renumitului site Okazii. Nu stiu de ce, lista subcategoriilor de acolo mi-a amintit dintru inceput de magazinele de creaturi din Heroes of Might and Magic. Am parcurs anunturi de vanzare ponei (deci cai de nivel 1), purcelusi de Guineea folositi (deci cu experienta?), alte animale fara factura, fara garantie.

Curand, mi-am amenintat iubita ca imi voi face upgrade de la acvariu cu pestisori la balcon cu ponei. Ea joaca Heroes, ar trebui sa ma inteleaga. Mi-a calculat ce suprafata ne revine fiecaruia pe balcon – mie si unui ponei, pentru inceput -, un numar mic de „mp/creatura”. Urmeaza sa stau un numar de ture nespecificat in patratica mea/hexagonul meu de pe harta balconului, fiindca sigur n-o sa-mi mai vina prea curand randul sa mut.

Dar oricum, raman la sfatul meu initial: cumparati creaturi, si de toate soiurile, pentru ca nu se stie cand o sa fiti atacati si cu ce, de la un castel sau de pe un balcon de care nu aveati habar ca este in expansiune.

Lasă un răspuns

