The unnerving stare of cold calculation

9 Aug

Caesar’s facial expressions, which include the unnerving stare of cold calculation that is a highlight of the film’s trailer, is the key to following this very special chimpanzee’s complex and conflicted mental states.

Imi este foarte usor sa empatizez cu Cezar, cu cimpanzeii in general. Nu stiu daca am pomenit cuiva de ziua cand o femeie a venit la microbuzul nostru de serviciu, a deschis portiera, a privit inauntru spre noi, apoi a intrebat daca acel microbuz merge la Zoo. Probabil de vina am fost si eu, am privit calculat si rece persoana care indraznea intruziunea, sa ne deranjeze in intimitatea noastra de serviciu, ca de club in ceaţa de trabucuri.

Lasă un răspuns

