Descoperirea D

21 Mar

Am izbutit sa ajung la inca una din sursele mele (efemere) de dulciuri, sa ne regasim, eu si ea – Delfina Craciun Christiansen.

Domnul Craciun, tatal Delfinei, ne-a facut cunostinta, atunci cand mi-a oferit ciocolata si mi-a spus ca este de la fata lui din Danemarca. Asta se intampla cand Ceausescu domnea fara frica si eu eram mic.

Domnul Craciun nu mai traieste, a murit poate si din cauza ca eu eram greu de suportat ca vecin de deasupra, fiind deosebit de galagios*. Fata dansului, Delfina, a supravietuit in Danemarca (desi si-a pierdut sotul), ba chiar a scris si o carte – Sunt Delfina din Transilvania.

www.delfinachristiansen.dk

* M-am folosit de o parte din experientele de atunci intr-o povestire, Atarnand, Yoyo, in care parintii isi roaga fiul sa iasa pe pervazul geamului, la o ocazie cu totul speciala.

Un răspuns to “Descoperirea D”

  1. DELFINA CRACIUN CHRISTIANSEN 9 Februarie 2012 la 20:37 #

    Ma bucur ca m-ai gasit si iti multumesc mult. Ce fantastica este viata!
    Cu ganduri alese si multe succese in continuare, Delfina

Lasă un răspuns

