Ultima altercatie

27 Aug

O cearta si o lupta intre doua specii, cel putin intre membrii lor disponibili, nu numai pana la moarte, ci chiar si dupa. Sunt un pic mirat de mine insumi ca am trecut prin acest film. Cred ca m-a manat gandul la The Blair Witch Project, amintirea. Nu cumva eu am idealizat deja acel film din 1999? La Seventh Moon insa nu o sa mai fiu prins uitandu-ma.

Parerea mea de subsol: sunt ruinele din 2006 ale povestii despre razbunarea pe extraterestrul care ne-a rapit cand eram mici. In plus, filmul imprumuta organe si executa operatii din povestirea Homo Hermeticum a prietenului meu Aron Biro – al treilea ochi, explorarea intestinelor.

Lasă un răspuns

