Rezumat extrem

21 Aug

Am avut sotie si un motan. Motanul a plecat primul, a disparut.
De fapt, nu povestesc bine. Sotia mi-a dat prima un semn ca ceva nu e in regula, cand a inceput sa imi telefoneze sporadic, vorbind cu alta voce si batand apropouri despre viata noastra sexuala rasuflata.
Eu nu mai am serviciu si nici nu ma grabesc sa imi gasesc altul, intrucat nu stiu exact ce imi place sa fac. Stau mult acasa si ma gandesc cand la cumnatul meu, un politician nesuferit, cand la o casa parasita din apropiere. Cateodata merg acolo si cobor intr-o fantana, unde am senzatia ca pot gandi mai limpede. Pe acea proprietate ma intalnesc cu o vecina care se ocupa cu confectionat peruci. Vorbim vrute si nevrute.
Dar apoi, si sotia mea dispare. M-a pus inainte in legatura cu o femeie medium care sa ma ajute sa gasesc motanul, iar acum apelez la ea si ca sa imi caute sotia. Femeia medium are o sora, tot medium si ea. Amandurora le este foarte teama de cumnatul meu, politicianul, fratele sotiei mele.
Fara sa ma mir, aflu ca sotia s-a refugiat la acest frate al ei. Pretinde ca nu ma mai iubeste la fel.
Dar apoi, intr-un interval destul de scurt, intalnesc tot felul de oameni. Ei ma ajuta sa inteleg ca sunt eu insumi medium si telepat, si inca unul foarte puternic, cat timp stau in fantana.
Descopar ca fratele sotiei mele este un om cu adevarat groaznic, nu mi s-a nazarit. Poate viola oameni de la distanta si ii poate intemnita intr-un hotel din mintea lui. Ma sfortez si gasesc camera din mintea politicianului unde este tinuta prizoniera sotia mea.
Cobor in fantana, de unde ma lupt cu cumnatul meu si il ucid in acea camera din hotelul mental.
Sotia mea este acum libera, iar politicianul nu va mai controla pe nimeni la modul acesta.
Primesc felicitari de la prietenii telepati, caci ei considera ca, in diverse momente ale vietii lor, au pierdut dueluri asemanatoare. Prin mine, se simt razbunati si impliniti.
Cine sunt eu?

R: Toru Okada

Si mai repede: Mai multi telepati ratati il ajuta pe unul dintre ei sa isi extraga sotia sechestrata in hotelul din mintea fratelui ei.

Lasă un răspuns

