Visul meu de prost gust

12 Aug

Am visat ca sofam un Mercedes marisor (probabil AMG sau E Classe) printr-un supermarket. Si ajungeam la casa. Eram putin ingrijorat daca o sa incap cu Mercedes-ul printre doua case de marcat, dar pana la urma am incaput. Casierul s-a mirat ca am stat cu masina la coada doar ca sa cumpar un singur produs, care nu mai stiu ce era. Apoi, dupa ce am achitat cumparatura, tin minte ca stateam cu ochii pe usa turnanta, sa ma sincronizez cu ea, cu bataile ei, sa ies pe acolo cu Mercedes-ul. Eram mai relaxat, intrucat pe cand asteptam la coada la casa de marcat, fusesem anuntat in casca de faptul ca oricum mi s-a suspendat carnetul, deci pana acasa puteam sa fac oricate greseli de circulatie.
Visul de azi-noapte m-a convins: imi voi lua Mercedes. In rate si in vis. Voi completa cererea de achizitie si de imprumut in visul din noaptea asta. Cred ca in cinci saptamani de visat il voi achita.

Lasă un răspuns

